Tourn
Tjo alla vänner!
Här nalkas flytt. Ska flytta in hus min älskade fästman Tim <3
Sååå mycket att göra men har såå ont i kroppen. Men min lycka tar överhand så ska klara flytten utan några större klagomål!

Den 23 går flyttlasset och gud vad jag LÄNGTAR!!!
Ska bli så gött att få hit min säng occh mina saker. slippa pendla för att häämta post med mera!
Och bäst av allt är att Tim är lika glad och längtar lika mycket som jag!!

Flytt

Allmänt Kommentera
Tjo alla vänner!
Här nalkas flytt. Ska flytta in hus min älskade fästman Tim <3
Sååå mycket att göra men har såå ont i kroppen. Men min lycka tar överhand så ska klara flytten utan några större klagomål!

Den 23 går flyttlasset och gud vad jag LÄNGTAR!!!
Ska bli så gött att få hit min säng occh mina saker. slippa pendla för att häämta post med mera!
Och bäst av allt är att Tim är lika glad och längtar lika mycket som jag!!