Tourn
Ja som rubriken säger.
Jag fick avslag på min ansökan om en Gastric Bypass
pga att jag är inlagd på Mossle rehab
 
Jag har varit så arg och ledsen de senaste dagarna att jag inte har kunnat skriva om det.
Men nu känner jag mig redo för det.
 
Förstså kollade han igenom papperna som jag hade med mig, sen ställde han frågor om min hälsa och mitt liv.
Jag svarade så gott jag kunde och till slut undersökte han min mage och hjärta och lungor.
Där eter sa han att jag skulle få bli opererad.
Därefterföljde han mig till sjuksköterskan som skulle boka en tid för operation. Läkaren försvann och kom tillbaka efter 5 minuter och sa att han ville prata med mig igen.
Han sa att han hade kollat i mina journaler och hade sett att jag va inlagd på Mossle. Sen sa han att han till vällmenning mot mig inte kunde godkänna operationen så länge jag va inlagd.
Däremot sa han att jag kunde få opereras om ett år när jag har blivit utskriven från Mossle
 
Så än är hoppet inte slut....

Avslag

Allmänt Kommentera
Ja som rubriken säger.
Jag fick avslag på min ansökan om en Gastric Bypass
pga att jag är inlagd på Mossle rehab
 
Jag har varit så arg och ledsen de senaste dagarna att jag inte har kunnat skriva om det.
Men nu känner jag mig redo för det.
 
Förstså kollade han igenom papperna som jag hade med mig, sen ställde han frågor om min hälsa och mitt liv.
Jag svarade så gott jag kunde och till slut undersökte han min mage och hjärta och lungor.
Där eter sa han att jag skulle få bli opererad.
Därefterföljde han mig till sjuksköterskan som skulle boka en tid för operation. Läkaren försvann och kom tillbaka efter 5 minuter och sa att han ville prata med mig igen.
Han sa att han hade kollat i mina journaler och hade sett att jag va inlagd på Mossle. Sen sa han att han till vällmenning mot mig inte kunde godkänna operationen så länge jag va inlagd.
Däremot sa han att jag kunde få opereras om ett år när jag har blivit utskriven från Mossle
 
Så än är hoppet inte slut....